Gyakran Ismételt Kérdések

NEM TALÁLTA A VÁLASZT KÉRDÉSÉRE? KERESSEN BENNÜNKET ELÉRHETŐSÉGEINKEN!

A Flottakezelő lehetővé teszi a távközlési tanácsadás mellett partnerei részére a kedvezményes tarifájú mobiltelefon szolgáltatás, illetve internetelőfizetés igénybevételét oly módon, hogy a hívószámok előfizetője lesz, ám azok képviselője a Számlafizető, azaz Ön vagy cége marad.

 

GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK

Csatlakozás

-Kik csatlakozhatnak a flottához?

Kedvezményes tarifáinkat magánszemélyek, cégek és gazdasági szervezetek egyaránt igénybe tudják venni.

-Hűség terheli a hívószámom. Így is tudok csatlakozni?

Sajnos ameddig tarifa, illetve készülékkötöttség terheli a hívószámot a belépési folyamatot nem tudjuk elindítani. Azonban amint lejár a hűségideje, semmi akadálya nem lesz a csatlakozásnak.

-Milyen adatokra van szükség a szerződéskötéshez magányszemélyek esetén?

Név, születési hely és idő, anyja neve, személyazonosító okmány száma, lakcím, e-mail-cím, kapcsolattartói telefonszám, szükséges továbbá a személyi azonosító okmány másolata is.

-Milyen adatokra van szükség a szerződéskötéshez cégek, gazdasági szervezetek esetén?

Cégnév, székhely, adószám, cégjegyzékszám, kapcsolattartói e-mail-cím, kapcsolattartói telefonszám, valamint szükséges továbbá az aláírási címpéldány másolata is.

-Scannelve is elegendő visszajuttatnom a szerződést?

A Szerződésre mindenképpen eredeti példányban van szükségünk, amelyet két példányban kell visszajuttatni központi irodánkba.

-Hova kell visszaküldenem a szerződést?

PNG Solutions Kft.

1136 Budapest, Hegedűs Gyula utca 15.

 

-Személyesen is tudok szerződést kötni?

Természetesen személyesen is tud intézkedni központi irodánkban, az alábbi címen:

1136 Budapest, Hegedűs Gyula utca 15.

-Honnan tudom letölteni a szolgáltatói szerződést?

Szerződésünket az alábbi hivatkozáson találja:

https://partner.limeline.hu/users/affiliate

-Mi az a LimeLine?

A hatékony és gördülékeny ügyintézés érdekében személyre szabott Ügyfélszolgálattal rendelkezik flottánk, melynek elnevezése LimeLine.

-Milyen szolgáltató által tudok csatlakozni?

Cégünk jelenleg a Telekom és a Vodafone szolgáltatóval működik együtt.

-Új számot is tudok igényelni?

Igen, lehetősége van új szám igénylésére is. Ez a legyorsabb és legegyszerűbb módja a csatlakozásnak.

-Megtarthatom a saját számom?

Természetesen, amennyiben ragaszkodik hívószámához semmi akadálya a meglévő telefonszámával történő csatlakozásnak. Lsd. számhordozás.

-Mi az a számhordozás és milyen esetben fordul elő?

Számhordozás esetén lehetősége van szolgáltatót váltani a saját hívószáma megtartásával.

-A hordozást kinek kell intézni?

A hordozási folyamat elindításáról csatlakozni kívánó leendő Ügyfeleinknek kell gondoskodnia. Minden esetben annál a Szolgáltatónál kell intézkednie, akihez kerülni fog a hívószáma. Nagyon fontos, hogy a számhordozás alkalmával mindig egy hűségidő nélküli publikus tarifába kerüljön a telefonszám, mert csak így van lehetőségünk beíratni flottánkba.

-Van hűségidő?

Igen, a legtöbb esetben a szerződéskötés határozott időre szól, amelynek időtartama a választott tarifacsomagtól is függ.

 

Számlázás

-Mikor kapok először számlát?

A belépési folyamatot csak a szerződés visszaérkezése után tudjuk elindítani. Ennek beérkezését követően pénzügyi osztályunk kiállítja Önnek első számláját, amelyen a csatlakozás feltételeként szereplő nettó 2500 Ft-os csatalakozási díj, valamit a választott díjcsomag első havidíj szerinti összege szerepel.

-Mi az az Dokutár?

Dokutárunk online számlamegtekintésre szolgál. Ide kerülnek feltöltésre a kiállított számlák, amelyeket természetesen generálást követően e-mail formában is elküldünk Ügyfeleinknek.

-Hogyan tudok belépni erre a felületre?

A Dokutár felületét az alábbi hivatkozásra kattintva éri el:

https://dokutar.net/png

Felhasználónevével és jelszavával kapcsolatosan legyen kedves Ügyfélszolgálatunkat felkeresni.

-Honnan tudom, ha elkészült a havi számlám?

A számlákat rendszerünk automatikusan a kapcsolattartói email címre küldi, de természetesen elkészültükről sms értesítést is kapnak Ügyfeleink a szerződéskötéskor megadott kapcsolattartói telefonszámra.

-Hogyan tudom befizetni a számláimat?

Számláit utalással tudja rendezni. Bankszámlaszámunk az alábbi: 11703037-21449864

-Postai úton is be tudom fizetni az esedékes számlát?

Sajnos erre nincs lehetősége, számláit kizárólag banki átutalással tudja kiegyenlíteni.

-A Dokutáron be tudom fizetni a számláimat?

Ez a felület sajnos nem alkalmas befizetési műveletekre, csak a számlák és számlarészletezők megtekintésére szolgál.

-Számláimat meddig tudom visszakeresni?

A számlákat és a hozzájuk tartozó hívószámomkénti részletezőket 6 évig tárolja a felület.

-Kitől kapom a számlát?

A számla kiállítója a Flottakezelő cég: PNG Solutions Kft.

-Mit írjak a közleménybe az esedékes számla utalása alkalmával?

Közleményrovatba minden esetben a számlán szereplő bizonylatszámot legyen kedves megadni. Amennyiben ez valamiért nem olvasható megadható(ak) továbbá a hívószám(ok) is.

-Csoportos beszedésre van lehetőségem?

Sajnos erre nincs lehetőség.

-Postai úton is megkaphatom a számlát és a részletezőt?

Természetesen, amennyiben ezt az igényét előre jelzi felénk, postai úton is kiküldésre kerül a dokumentum, azonban ennek a szerződés által meghatározott eseti költsége van.

-Hogyan kaphatok hívásrészletező dokumentumot a Szolgáltatótól?

Hívásrészletező lekérésére általunk van lehetősége az adott időszak és a hívószám megjelölésével. Ennek eseti költsége nettó 984 Ft.

-Másodperc alapú a számlázás?

Így van, a számlázás másodperc alapú.

-Mettől-meddig tart a számlázási időszak?

A számlázási időszak mind a Telekom mind a Vodafone szolgáltató esetén a hónap első napjától a hónap utolsó napjáig tart.

-Hogyan tudom jelezni haladékkérelmem?

Haladékkérelmét Ügyfélszolgálatunk elérhetőségein keresztül tudja jelezni, a kérelem indokával és az új időpont megjelölésével.

-Mi történik, ha nem fizetem be időben a számlámat?

Ebben az esetben a szerződésben foglalt szankciók érvényesülnek. Elsőkörön egy tájékoztatást küldünk lejárt tartozásáról. Ennek elmulasztását követően a Flottakezelő jogosult a hívószám korlátozására is. Az ezzel kapcsolatos tájékoztatást szerződésünk 8. pontja tartalmazza.

Mobil szolgáltatás

-Hol találom a tarifatáblázatot?

Tarifatáblázatunkat a szerződés második számú melléklete tartalmazza.

-A tarifák nettó értékek?

Igen, a táblázatban feltüntetett értékek nettó árak.

-Hogyan tudok tarifát módosítani?

Csomagváltási szándékát minden esetben legyen kedves írásban, az info@limeline.hu e-mail címen jelezni. Ugyanez vonatkozik az adatopció bővítési kérelmére is.

-Mi az a mobil vásárlás?

Mobilvásárlásnak minősül például az autópálya matricavásárlás, a mobilparkolás, a mobillottó valamint a dominó kártya univerzális feltöltése is.

-Hogyan tudok mobilvásárlást aktiválni?

A mobilvásárlás engedélyköteles szolgáltatásnak minősül, aktiválásukhoz az igény hivatalos dokumentumon keresztül kerül továbbításra a Szolgáltató felé.

-Hogyan tudok parkolási limitet bővíteni a hívószámomon?

Aktiválást követően havi limit szinten hívószámomként 20.000 Ft áll rendelkezésére mobilparkolásra. ennek a limitnek a bővítésre úgy van lehetősége, amennyiben elutalja a számlaszámunkra a bővítés mértékének összegét.

-Hogyan tudom kikapcsolni a hangposta szolgáltatást?

A Telekom Szolgáltató esetén rendelkezésére áll egy gyorskód, amely a következő: *111#

Amennyiben valamiért a gyorskóddal nem sikerülne, a kikapcsolással kapcsolatban legyen kedves ügyfélszolgálatunkat keresni. Kollégáink minden további nélkül készséggel segítenek ezzel kapcsolatban.

-Hogyan tudom kikapcsolni a hívásvárakoztatást?

A Telekom Szolgáltató esetén rendelkezésére áll egy gyorskód, amely a következő: #43*11#

Amennyiben valamiért a gyorskóddal nem sikerülne, a kikapcsolással kapcsolatban legyen kedves ügyfélszolgálatunkat keresni. Kollégáink minden további nélkül készséggel segítenek ezzel kapcsolatban.

-Mi az a roaming?

Roaming esetén külföldön hazai szolgáltatónál bejegyzett telefonszámával sms-t küldhet, vagy hívást indíthat hazai telefonszámra. Roamingnak minősül továbbá a külföldi mobilinternet használat is.

A roaming szolgáltatás hívásindítás esetén abban az esetben nem jár többletköltséggel, ha EU díjzónába tartozó országok irányába kezdeményezi a hívást magyar szolgáltatóhoz tartozó telefonszámra.

EU díjzónába tartozó országok

Európai Unió: Ausztria, Belgium, Bulgária, Ciprusi Köztársaság, Csehország, Dánia, Észtország, Finnország, Franciaország, Görögország, Hollandia, Horvátország, Írország, Lengyelország, Lettország, Litvánia, Luxemburg, Málta, Nagy-Britannia, Németország, Olaszország (San Marino lefedettségét is biztosítja EU-s díjszabás szerint), Portugália, Románia, Spanyolország, Svédország, Szlovákia, Szlovénia

Ezen országokban levő hazai hívószámra történő hívásindítás esetén a belföldi díjszabás érvényesül, tehát használatuk nem kerül többe, mintha itthon kezdeményezne hívást egy itthoni, másik szolgáltatóhoz tartozó telefonszámra.

Európai Unión kívüli országok: Andorra, Izland, Liechtenstein, Monaco, Norvégia

Európai Unió külbirtoka: Azori-szigetek, Dominikai Közösség, Francia Guyana, Gibraltár, Guadeloupe, Kanári szigetek, Madeira, Martinique, Réunion

- Mennyi adatforgalmat használhatok fel roaming esetén?

Roaminghelyzetben a még rendelkezésére álló teljes adatmennyiség felhasználható.

-Mi az a nemzetközi hívás?

Nemzetközi hívás esetén itthonról vagy külföldről hívást indíthat külföldi mobil vagy vonalas irányba.

-A hívószámomon belépést követően alapbeállításként aktív a roaming szolgáltatás?

Nem, alapesetben ez nem engedélyezett funkció. Kérjük aktiválás iránti igényét jelezze ügyfélszolgálatunk felé.

-A hívószámomon belépést követően aktív a nemzetközi hívásindítás/fogadás?

Nem, alapesetben ez nem engedélyezett funkció. Kérjük aktiválás iránti igényét jelezze ügyfélszolgálatunk felé.

-Külföldön is másodperc alapú a számlázás?

Nem, a külföldi számlázás percalapú.

-Ellopták a SIM kártyámat. Mi a teendőm?

Lopás/vesztés esetén kérjük mielőbb jelezzen Ügyfélszolgálatunk felé. Hétköznapokon azonnal tudjuk cserélni a kártyát, hétvégente pedig a Szolgáltató felé tudja ezt jelezni, akik karanténba teszik a hívószámot.

-Nem kompatibilis újonnan vásárolt készülékembe a régi kártyám. Hogyan tudok újat igényelni?

Új kártyaigénylés esetén kérjük minden esetben ügyfélszolgálatunkat keresse.

-A kártyacsere minden esetben díjmentes?

A kártyacsere méretprobléma valamint szolgáltatói hiba miatt díjmentes, mindegy egyéb esetben a SIM kártya pótlásának nettó 5500 Ft-os díja van.

-Hogyan tudok kilépni a flottából?

Kilépéskor minden esetben szükséges az Előfizetői szerződés megszüntetéséről szóló dokumentum eredeti példányban központi irodánkba történő visszajuttattatása személyesen vagy postai úton az alábbi címre: 1136 Budapest, Hegedűs Gyula utca 15. Ennek beérkezését követően tájékoztatjuk a további lépésekről.

-A hűségidő lejárta előtt is ki tudok lépni?

Mivel a hűség időtartama szerződésbe foglalt, az ennek ellenére történő kilépés szerződésbontásnak minősül. Ilyen formában tehát kizárólag a kötbér összegének megfizetése ellenében van lehetőség a kilépésre. Az erről szóló tájékoztatást szerződésünk 13. pontja tartalmazza:

„Amennyiben a jelen Szerződés megszűnésére a határozott idő (…) miatti kötelező hűségidő lejártát megelőzően Számlafizető érdekkörébe eső okból kerül sor(…), a Számlafizető köteles Flottakezelőnek kötbért fizetni a jelen pontban és a fenti 4. pontban foglaltak szerint. A határozott időre kötött előfizetés esetén a tarifa kötbér alapja telefon és internet előfizetés esetén is az adott telefonszámhoz tartozó, szerződés szerinti tarifacsomag havidíja/SIM összeg a jelen Szerződésből hátralévő minden hónapra, de minimum 6 hónapra kalkuláltan (megkezdett hónap egésznek tekintendő).”

-Scannelve is elegendő visszaküldenem a kilépő nyilatkozatot?

A kilépéshez kapcsolódó dokumentumra mindenképpen eredeti példányban van szükségünk, amelyet két példányban kell visszajuttatni központi irodánkba.

 

NEM TALÁLTA A VÁLASZT KÉRDÉSÉRE? KERESSEN BENNÜNKET ELÉRHETŐSÉGEINKEN!

 

Ügyfélszolgálat (

-Hogyan tudom elérni az Ügyfélszolgálatot?

Ügyfélszolgálatunk elérhetőségi az alábbiak:

email: info@limeline.hu

telefon: +36 (70) 5 111 888 » H-P: 9:00-17:00

                 +36 (70) 5 111 666 » H-P: 9:00-17:00

iroda: 1136 Budapest, Hegedűs Gyula utca 15. » H-P: 9:00-16:00

www.limeline.hu

-Személyes ügyintézés esetén mi a nyitvatartási idő?

Munkanapokon 9:00-16:00 óra között állunk szíves rendelkezésére.

-Hétvégén is elérhető az Ügyfélszolgálat?

Hétvégente, valamint ünnepnapokon telefonos és személyes ügyfélszolgálatunk zárva tart.

-Ünnepi nyitva tartásról hol találok tájékoztatást?

Ünnepi nyitvatartásunkról Ügyfeleinknek minden esetben küldünk tájékoztatást elektronikus úton.

-Az e-mailben elküldött megkeresésemre mikor kapok választ?

Ügyfélszolgálatunk igyekszik minden beérkező levelet minél hamarabb megválaszolni, azonban a reakció időtartama leterheltségüktől is függ.

-Számlával kapcsolatos kérdésemmel kihez forduljak?

Számlázással kapcsolatban felmerült kérdésekkel és problémákkal kapcsolatban pénzügyi osztályunk áll szíves rendelkezésére az alábbi elérhetőségek egyikén:

email: info@limeline.hu

telefon: +36 (70) 524 36 91 » H-P: 9:00-17:00

iroda: 1136 Budapest, Hegedűs Gyula utca 15. » H-P: 9:00-16:00

 

- Mi történik, ha nem találtam meg kérdésemre a GYIK-ben a választ?

Amennyiben Gyakran Ismételt Kérdések menüpontunkban található tájékoztatásunk nem volt teljeskörű, és egyéb kérdése lenne, forduljon hozzánk bizalommal a fent említett elérhetőségek egyikén. :)

Kapcsolat

1136 Budapest,
Hegedüs Gy. u. 15.
Tel: +36 70 5111 888
E-Mail: info@limeline.hu

Nyitvatartás

Hétfő – Péntek
9:00-16:00
Munkatársaink munkanapokon
9:00-17:00 között fogadják hívásaikat.
LIMELINE © 2017. MINDEN JOG FENNTARTVA