Mobilflotta Szolgáltatás

Csatlakozz most ingyenesen a Limeline mobilflottához!

Több, mint 3000 elégedett Ügyfél

Hozzánk megéri csatlakozni

A számlázásunk másodperc alapú, flottán belüli korlátlan, díjmentes beszélgetést biztosítunk Tagjainknak.

Új telefonszám

Új számmal csatlakoznál a mobilflottánkhoz? Semmi akadálya, ugyanis ez a legrövidebb folyamata annak, hogy Te is élvezhesd a flottánk nyújtotta előnyöket.

Számhordozás

Megértjük, ha ragaszkodsz meglévő telefonszámodhoz, nekünk ez sem akadály. Szerződéskötést követően csak dőlj hátra és mi a többit elvégezzük helyetted. 

Ha a hívószámod jelenleg Telekomos

Amennyiben a hívószámodat nem terheli sem tarifa, sem készülék kötöttség, azaz letelt a hűségidőd a Telekomnál  akkor a kívánt hívószámot rövid idő alatt be tudjuk vonni a flottánkba. 

Nálunk nincsenek bonyolult, lassú folyamatok

Csatlakozzás egyszerűen

Csak töltsd ki a csatlakozáshoz szükséges adatokat, válasszd ki a tarifacsomagot, és bízzd ránk az ügyintézést!

Ajánlatkérő

Töltsd ki csatlakozási kérelmedet.

Díjcsomagok

Elküldjük Neked a tarifacsomagokat.

Szerződés

Megkötjük a határozott időre szóló szerződést.

Csatlakozás

Élvezheted a LimeLine nyújtotta előnyöket.

LimeLine szolgáltatás
LimeLine szolgáltatás

LimeLine szolgáltatás

Cégünk immáron 10 éve foglalkozik mobilflották teljeskörű menedzselésével. Magánszemélyek, cégek és egyéb gazdasági szervezetek egyaránt igénybe vehetik a szolgáltatásunkat, melyet a Telekom hálózatán keresztül biztosítunk a részedre is. Több, mint 3000 elégedett Ügyfél tartozik a flottánkhoz. A számlázásunk másodperc alapú, flottán belüli korlátlan, díjmentes beszélgetést biztosítunk Tagjainknak.

Amennyiben Te is szeretnél a flottánkhoz tartozni, akkor a csatlakozást egyszerűen elvégezheted, a NAIK2021 regisztrációs kód segítségével.

Gyakran ismételt kérdések

Ha nem találod a kérdésedre a választ, akkor keress minket elérhetőségeink egyikén!

Kedvezményes tarifáinkat magánszemélyek, cégek és gazdasági szervezetek egyaránt igénybe tudják venni.

Sajnos ameddig tarifa, illetve készülékkötöttség terheli a hívószámot a belépési folyamatot nem tudjuk elindítani. Azonban amint lejár a hűségideje, semmi akadálya nem lesz a csatlakozásnak.

Név, születési hely és idő, anyja neve, személyazonosító okmány száma, lakcím, e-mail-cím, kapcsolattartói telefonszám, szükséges továbbá a személyi azonosító okmány másolata is.

Cégnév, székhely, adószám, cégjegyzékszám, kapcsolattartói e-mail-cím, kapcsolattartói telefonszám, valamint szükséges továbbá az aláírási címpéldány másolata is.

A Szerződésre mindenképpen eredeti példányban van szükségünk, amelyet két példányban kell visszajuttatni központi irodánkba.

PNG Solutions Kft.
1136 Budapest, Hegedűs Gyula utca 15.

Természetesen személyesen is tudsz intézkedni központi irodánkban, az alábbi címen: 1136 Budapest, Hegedűs Gyula utca 15.

Szerződésünket az alábbi hivatkozáson találod:
https://partner.limeline.hu/users/affiliate

Cégünk jelenleg a Telekom és a Vodafone szolgáltatóval működik együtt.

Igen, lehetősége van új szám igénylésére is. Ez a legyorsabb és legegyszerűbb módja a csatlakozásnak.

Természetesen, amennyiben ragaszkodik hívószámához semmi akadálya a meglévő telefonszámával történő csatlakozásnak. Lsd. számhordozás.

Számhordozás esetén lehetősége van szolgáltatót váltani a saját hívószáma megtartásával.

A hordozási folyamat elindításáról csatlakozni kívánó leendő Ügyfeleinknek kell gondoskodnia. Minden esetben annál a Szolgáltatónál kell intézkednie, akihez kerülni fog a hívószáma. Nagyon fontos, hogy a számhordozás alkalmával mindig egy hűségidő nélküli publikus tarifába kerüljön a telefonszám, mert csak így van lehetőségünk beíratni flottánkba.

Igen, a legtöbb esetben a szerződéskötés határozott időre szól, amelynek időtartama a választott tarifacsomagtól is függ.

A hatékony és gördülékeny ügyintézés érdekében személyre szabott Ügyfélszolgálattal rendelkezik flottánk, melynek elnevezése LimeLine.

Roaming esetén külföldön hazai szolgáltatónál bejegyzett telefonszámával sms-t küldhet, vagy hívást indíthat hazai telefonszámra. Roamingnak minősül továbbá a külföldi mobilinternet használat is.

A roaming szolgáltatás hívásindítás esetén abban az esetben nem jár többletköltséggel, ha EU díjzónába tartozó országok irányába kezdeményezi a hívást magyar szolgáltatóhoz tartozó telefonszámra.

EU díjzónába tartozó országok

Európai Unió: Ausztria, Belgium, Bulgária, Ciprusi Köztársaság, Csehország, Dánia, Észtország, Finnország, Franciaország, Görögország, Hollandia, Horvátország, Írország, Lengyelország, Lettország, Litvánia, Luxemburg, Málta, Nagy-Britannia, Németország, Olaszország (San Marino lefedettségét is biztosítja EU-s díjszabás szerint), Portugália, Románia, Spanyolország, Svédország, Szlovákia, Szlovénia

Ezen országokban levő hazai hívószámra történő hívásindítás esetén a belföldi díjszabás érvényesül, tehát használatuk nem kerül többe, mintha itthon kezdeményezne hívást egy itthoni, másik szolgáltatóhoz tartozó telefonszámra.

Európai Unión kívüli országok: Andorra, Izland, Liechtenstein, Monaco, Norvégia

Európai Unió külbirtoka: Azori-szigetek, Dominikai Közösség, Francia Guyana, Gibraltár, Guadeloupe, Kanári szigetek, Madeira, Martinique, Réunion

Roaminghelyzetben a még rendelkezésére álló teljes adatmennyiség felhasználható.

Nemzetközi hívás esetén itthonról vagy külföldről hívást indíthat külföldi mobil vagy vonalas irányba.

Nem, alapesetben ez nem engedélyezett funkció. Kérjük aktiválás iránti igényét jelezze ügyfélszolgálatunk felé.

Nem, alapesetben ez nem engedélyezett funkció. Kérjük aktiválás iránti igényét jelezze ügyfélszolgálatunk felé.

Nem, a külföldi számlázás percalapú.

Lopás/vesztés esetén kérjük mielőbb jelezzen Ügyfélszolgálatunk felé. Hétköznapokon azonnal tudjuk cserélni a kártyát, hétvégente pedig a Szolgáltató felé tudja ezt jelezni, akik karanténba teszik a hívószámot.

Új kártyaigénylés esetén kérjük minden esetben ügyfélszolgálatunkat keresse.

A kártyacsere méretprobléma valamint szolgáltatói hiba miatt díjmentes, mindegy egyéb esetben a SIM kártya pótlásának nettó 5500 Ft-os díja van.

A kilépéshez kapcsolódó dokumentumra mindenképpen eredeti példányban van szükségünk, amelyet két példányban kell visszajuttatni központi irodánkba.

A belépési folyamatot csak a szerződés visszaérkezése után tudjuk elindítani. Ennek beérkezését követően pénzügyi osztályunk kiállítja az első számládat, amelyen a csatlakozás feltételeként szereplő nettó 2500 Ft-os csatalakozási díj, valamit a választott díjcsomag első havidíj szerinti összege szerepel.

Dokutárunk online számlamegtekintésre szolgál. Ide kerülnek feltöltésre a kiállított számlák, amelyeket természetesen generálást követően e-mail formában is elküldünk Ügyfeleinknek.

A Dokutár felületét az alábbi hivatkozásra kattintva éri el:

https://dokutar.net/png

Felhasználónevével és jelszavával kapcsolatosan legyen kedves Ügyfélszolgálatunkat felkeresni.

A számlákat rendszerünk automatikusan a kapcsolattartói email címre küldi, de természetesen elkészültükről sms értesítést is kapnak Ügyfeleink a szerződéskötéskor megadott kapcsolattartói telefonszámra.

Számláit utalással tudja rendezni. Bankszámlaszámunk az alábbi: 11703037-21449864

Sajnos erre nincs lehetősége, számláit kizárólag banki átutalással tudja kiegyenlíteni.

Ez a felület sajnos nem alkalmas befizetési műveletekre, csak a számlák és számlarészletezők megtekintésére szolgál.

A számlákat és a hozzájuk tartozó hívószámomkénti részletezőket 6 évig tárolja a felület.

A számla kiállítója a Flottakezelő cég: PNG Solutions Kft.

Közleményrovatba minden esetben a számlán szereplő bizonylatszámot legyen kedves megadni. Amennyiben ez valamiért nem olvasható megadható(ak) továbbá a hívószám(ok) is.

Sajnos erre nincs lehetőség.

Természetesen, amennyiben ezt az igényét előre jelzi felénk, postai úton is kiküldésre kerül a dokumentum, azonban ennek a szerződés által meghatározott eseti költsége van.

Hívásrészletező lekérésére általunk van lehetősége az adott időszak és a hívószám megjelölésével. Ennek eseti költsége nettó 984 Ft.

Így van, a számlázás másodperc alapú.

A számlázási időszak mind a Telekom mind a Vodafone szolgáltató esetén a hónap első napjától a hónap utolsó napjáig tart.

Haladékkérelmét Ügyfélszolgálatunk elérhetőségein keresztül tudja jelezni, a kérelem indokával és az új időpont megjelölésével.

Ebben az esetben a szerződésben foglalt szankciók érvényesülnek. Elsőkörön egy tájékoztatást küldünk lejárt tartozásáról. Ennek elmulasztását követően a Flottakezelő jogosult a hívószám korlátozására is. Az ezzel kapcsolatos tájékoztatást szerződésünk 8. pontja tartalmazza.

A hatékony és gördülékeny ügyintézés érdekében személyre szabott Ügyfélszolgálattal rendelkezik flottánk, melynek elnevezése LimeLine.

Tarifatáblázatunkat a szerződés második számú melléklete tartalmazza.

Igen, a táblázatban feltüntetett értékek nettó árak.

Csomagváltási szándékát minden esetben legyen kedves írásban, az info@limeline.hu e-mail címen jelezni. Ugyanez vonatkozik az adatopció bővítési kérelmére is.

Mobilvásárlásnak minősül például az autópálya matricavásárlás, a mobilparkolás, a mobillottó valamint a dominó kártya univerzális feltöltése is.

A mobilvásárlás engedélyköteles szolgáltatásnak minősül, aktiválásukhoz az igény hivatalos dokumentumon keresztül kerül továbbításra a Szolgáltató felé.

Aktiválást követően havi limit szinten hívószámomként 20.000 Ft áll rendelkezésére mobilparkolásra. ennek a limitnek a bővítésre úgy van lehetősége, amennyiben elutalja a számlaszámunkra a bővítés mértékének összegét.

A Telekom Szolgáltató esetén rendelkezésére áll egy gyorskód, amely a következő: *111#

Amennyiben valamiért a gyorskóddal nem sikerülne, a kikapcsolással kapcsolatban legyen kedves ügyfélszolgálatunkat keresni. Kollégáink minden további nélkül készséggel segítenek ezzel kapcsolatban.

A Telekom Szolgáltató esetén rendelkezésére áll egy gyorskód, amely a következő: #43*11#

Amennyiben valamiért a gyorskóddal nem sikerülne, a kikapcsolással kapcsolatban legyen kedves ügyfélszolgálatunkat keresni. Kollégáink minden további nélkül készséggel segítenek ezzel kapcsolatban.

Kilépéskor minden esetben szükséges az Előfizetői szerződés megszüntetéséről szóló dokumentum eredeti példányban központi irodánkba történő visszajuttattatása személyesen vagy postai úton az alábbi címre: 1136 Budapest, Hegedűs Gyula utca 15. Ennek beérkezését követően tájékoztatjuk a további lépésekről.

Mivel a hűség időtartama szerződésbe foglalt, az ennek ellenére történő kilépés szerződésbontásnak minősül. Ilyen formában tehát kizárólag a kötbér összegének megfizetése ellenében van lehetőség a kilépésre. Az erről szóló tájékoztatást szerződésünk 13. pontja tartalmazza:

„Amennyiben a jelen Szerződés megszűnésére a határozott idő (…) miatti kötelező hűségidő lejártát megelőzően Számlafizető érdekkörébe eső okból kerül sor(…), a Számlafizető köteles Flottakezelőnek kötbért fizetni a jelen pontban és a fenti 4. pontban foglaltak szerint. A határozott időre kötött előfizetés esetén a tarifa kötbér alapja telefon és internet előfizetés esetén is az adott telefonszámhoz tartozó, szerződés szerinti tarifacsomag havidíja/SIM összeg a jelen Szerződésből hátralévő minden hónapra, de minimum 6 hónapra kalkuláltan (megkezdett hónap egésznek tekintendő).”

További kérdés esetén fordulj hozzánk bizalommal.

Kérdéseid maradtak a csatlakozás előtt? Vedd fel velünk a kapcsolatot bátran. Ügyfélszolgálatunk készséggel áll a rendelkezéedre.